Communicatie

Copywriting en communicatie

30 jaar ervaring in bedrijfscommunicatie, die zet ik met plezier in bij uw projecten. Of ik nu schrijf voor uw medewerkers, klanten, leveranciers, buurtbewoners of andere doelgroepen. En of we hen willen informeren, inspireren of motiveren.



Buzzwoorden authenticiteit en duurzaamheid


Authentiek communiceren is 'in'. Consumenten, medewerkers en andere mensen willen (weer) op u kunnen vertrouwen. Ze doorzien loze beloftes, overdrijvingen en clichés. Ze geloven u enkel wanneer u een eerlijk en duidelijk verhaal vertelt. Pas dan voelen ze zich betrokken of komen ze in actie.


Ikzelf schrijf het liefst over duurzame projecten. Maar uiteindelijk gaan heel veel teksten daarover. Omdat we bijna niet anders meer kunnen dan duurzamer te gaan ondernemen.


Schakel mij dus in voor uw (h)eerlijk vlotte teksten. Doe een beroep op mijn:

- brede achtergrond en expertise

- talent om in de huid van de doelgroep en de opdrachtgever te kruipen

- gave om de essentie te vatten en die weer te geven in begrijpelijke taal

- kritische geest wat communicatie betreft.









Wat heeft u precies nodig?


Op basis van uw briefing of een interview bezorg ik wat uw organisatie en doelgroep nodig hebben: artikels voor uw personeelsblad, webcopy, mailing, social media-posts, ... Of waarom niet, blogs of andere teksten rond welzijn en persoonlijke ontwikkeling bij uw medewerkers - mijn dada als copywriter/coach.


Kom ik even langs of (video)bellen we om te zien hoe ik u van dienst kan zijn?

Mooie referenties


Ik werk(te) onder andere voor:

Accor Hotels

ArcelorMittal

Direct Social Communications

Henkel

ING

Stad Gent

Telenet

Tereos

Tupperware

Wolters Kluwer (nu NCOI)

Workshops en trainingen


Ik deel mijn ruime expertise

als copywriter en als coach

graag met uw marketing- of communicatiemedewerkers. 


Check mijn aanbod.